عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 728
:: باردید دیروز : 485
:: بازدید هفته : 3054
:: بازدید ماه : 11371
:: بازدید سال : 25652
:: بازدید کلی : 216935

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

طرز تهیه صبحانه عالی
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 17:32 | بازدید : 571 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی ضروری
غذاهای صبحانه سرشار از مواد مغذی کلیدی مانند فولات ، کلسیم ، آهن ، ویتامین های گروه B و فیبر هستند. صبحانه مقدار زیادی از کل مواد مغذی روزانه شما را تأمین می کند. در واقع ، افرادی که صبحانه می خورند بیشتر از افرادی که این نوع صبحانه ها را مصرف نمی کنند ، ویتامین ها و مواد معدنی توصیه شده روزانه را دریافت می کنند.

اگر شما هم از افرادی هستید که به صبحانه خود زیاد اهمیت میدهند و نیاز به تهیه صبحانه عالی برای خود هستید، حتما آموزش های تهیه صبحانه غذاپز رو دنبال کنید.

ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی ضروری فقط از طریق غذا بدست می آیند ، بنابراین حتی اگر بدن شما معمولاً می تواند انرژی کافی برای رسیدن به وعده بعدی را پیدا کند ، اما همچنان برای حفظ سلامتی و نشاط باید سطح ویتامین ها و مواد معدنی خود را بالا ببرید.

صبحانه به شما در کنترل وزن کمک می کند
افرادی که به طور منظم صبحانه می خورند ، دارای اضافه وزن یا چاقی هستند. تحقیقات در مورد چرایی این مسئله ادامه دارد. تصور می شود که خوردن صبحانه ممکن است به شما در کنترل وزن کمک کند زیرا:

از نوسانات زیاد در سطح گلوکز خون جلوگیری می کند و به شما در کنترل اشتها کمک می کند
صبحانه قبل از اینکه واقعاً گرسنه نشوید شما را سیر می کند ، بنابراین در هنگام بروز گرسنگی کمتر احتمال دارد که غذاهای نزدیک خود را بگیرید (به عنوان مثال غذاهای پرانرژی ، چربی بالا با قند یا نمک اضافه شده).
صبحانه قدرت مغزی را افزایش می دهد
اگر صبحانه نمی خورید ، ممکن است کمی احساس کندی کنید و برای تمرکز روی کارها تلاش کنید. این به این دلیل است که مغز شما انرژی (گلوکز) مورد نیاز برای ادامه کار را دریافت نکرده است. مطالعات نشان می دهد که صبحانه نخوردن بر عملکرد ذهنی شما تأثیر می گذارد ، از جمله توجه ، توانایی تمرکز و حافظه. این باعث می شود بعضی از کارها سخت تر از حالت عادی باشند.

کودکان و نوجوانانی که به طور منظم صبحانه می خورند نیز در مقایسه با افرادی که صبحانه را حذف می کنند عملکرد تحصیلی بهتری دارند. آنها همچنین سطح بیشتری از ارتباط با معلمان و سایر بزرگسالان در مدرسه خود را احساس می کنند ، که منجر به نتایج مثبت و بهداشتی بیشتر می شود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: